Queenza

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Sarah - 10 januari 2010 15:47

Blir så less på mig själv, bakomliggande orsaker ledde till ännu en sömnlös natt. 3 i rad för att vara exakt. Stackars killen som fick lida för det. Det är fanimig inte kul o inte kunna komma till ro o sova. När man väl somnar så sover jag 12 timmar.


Planen för idag var ju att bege sig ut till Lida. Men vad händer, jo jag vaknar vid 2. Grattis! Hela dan är nu förbi, verkar som att det ändå inte gjorde så speciellt mycket då det verkar ha legat ett grått täcke över himlavalvet. Men ångesten finns ju där. Kommer ja kunna somna inatt??


Frågade killen om vi inte kunde åka å köpa lindrigare insomningstabletter, vägrar ha en sömnlös natt igen!! Men nej, han tyckte inte det verkade vettigt. What to do, what to do??


Inre stress gör att jag inte kan slappna av när det är dags att nanna kudden, det är riktigt olidligt. Kan inte sluta tänka. Tänka på hur jag ska ta det då den dagen min mor inte existerar mer. Tyvärr har hon och jag inte den öppna relationen där man fritt kan ventilera sådanna dystra tankar. Vet med mig att jag skadar mig själv, ju mer jag tänker. Men det går ju inte direkt att stänga av, brukar kunna stänga av det mesta är ju rätt emotionellt avtrubbad, men inte nu.


Få se om jag pallar upp i morn o ta mig till plugget..

Av Sarah - 10 januari 2010 01:01

Det tar på krafterna o vara ute i friska luften, inte bra för ett betong barn som mig. Lagom e nog bäst! haha!


Lätt hänt att klockan smiter iväg när man sitter o pular med bilder, men  har man som jag strävan man efter att få ut det bästa ur en bild så får det ta den tid det tar. Huvudsaken är ju som alltid -  att man blir nöjd. I morn bär det av ut till Lida Friluftsområde. Kanske tar bambi på sig grillorna, få se hur pass kallt det är. Just påvägen hem idag så svängde vi även förbi mot min, hon skiner verkligen upp när man ringer henne. ^^, Åkte dit för att hämta ett par termobrallor, al la 90 tal, hejja snyggo! XD


Så de är lite kort om morgondagens planer, nä nu hör jag en röst ropa att det är dags o stänga ner här.





Natti natti

Av Sarah - 10 januari 2010 00:46

INGA BILDER FÅR LÄMNA DENNA BLOGG!!
Alla bilder och allt material på denna blogg är upphovsrättsskyddat.


Bilderna är tagna med en Nikon Coolpix P3 Digital Compact Camera




(klicka på bilden välj "next" för att komma till nästa bild "X" för att stänga ner)    






































Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards