Queenza

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Sarah - 26 januari 2010 10:39

Gillar när man i hela kroppen känner sig så där härligt utsövd, det är en mysig känsla. Det här kan nog komma att bli en bra dag trots allt.


Hur är det möjligt? Ena knappen som försluter kanterna för en mjukare look lossnade! Så jag ska väl förbi där i morn eller nåt och kriga lite med butikspersonalen, klart man måste reklamera varor som inte håller mer än 5 tim?


Det vart inge film & glass igår, va duktigt trött efter badet. Så vi låg och småpratade tills vi bägge somnade tror jag.


Jag förstår inte heller hur han står ut med mig, hahaa medan han går upp tidigt i ottan så ligger jag snusandes kvar i sängen, han pratar med mig (får nog inte de svar han vill ha allla gånger haha), han kommer otaliga gånger och pussar på mig, han viskar kärleksord i mina öron, sen sticker han iväg. Ungefär lagom tills att jag ska gå upp brukar han ringa och kolla att jag är vaken, eller så kommer det ett gulligt sms.


Är det här vad folk kallar för kärlek?


A juste, eftersom att han eventuellt kommer sova borta inatt fick jag hans sovtröja och gosa med. Aaw luktar mums! Hihi bara det att jag gjort samma sak, dock vet jag inte om han har listat ut det ännu. Sprayade lite god parfym på en mysig tröja. Hihi!



Nä nu måste jag tanka i mig lite kaffe.


Och det verkar som att det funkar att få varhe inlägg publicerat via FB! Sweet!

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards