Queenza

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Sarah - 20 januari 2010 14:35

Dagarna verkar inte stanna upp bara för att jag vissa dagar låter bli att uppdatera mig, märkligt det där. Vilka mer än jag skulle önska att det fanns en pausknapp?



Lördag: Födelsdags fika!

Känslan om att jag gjorde bra ifrån mig på tentan sitter ännu i, hoppas bara att resultatet stämmer med hur jag tror att det har gått. Dvs Bra!


Killen kom som sagt och hämtade mig, körde mig hem, kirrade det sista inför fikat. Som var väldigt uppskattat! Synd bara att lilla Loket Loke har blivit en fena på inredning, och därmed tyckte väl han inte att jag skulle ha vare sig gardiner eller stänger kvar. Haha Bra där! ;) Haha, ja han e för go den lilla killen. Det hör väl till att barn gör lite som de behagar, man har ju bara sig själv o skylla att man inte är alert nog och förutse deras nästa steg. Fick lite pengar, fotoramar, en shaker och en vinpropp. Snart börjar vårt "barskåp" bli komlett! :D


Morotskakan vart en riktig hit! Efter att Doriis hade gått satt jag, mamma, R och svärmor kvar och kacklade. Mysfaktor hög, även om jag kände mig en aningen död efter att ha nästan försovit mig till tentan. Kvällen spenderades i soffan med film och snacks.


Fina paket eller hur?!


 

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards