Queenza

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Sarah - 22 januari 2010 16:57

Skönt att denna vecka snart äntligen är över, äntligen som i positiv bemärkelse. Galet nöjd med min bedrift i vad jag har preseterat, ja motivation + vilja tar än längre än vad jag trott.


Satt ju som sagt sent in på kvällen med rapportanalysen, segt som fan. Ännu värre att ta på sig uppgiften att agera kock samt bjudit över en vän på middag, och sen inte kunna umgås. Men jag antar att det inte gick någon nöd på grabbarna medan jag  med suktadnde ögon hängde över texterna.


Bild på den smarriga kycklingen!

 


Seminariet va lagom trögt, salen va definitivt inte lämpad för diskussioner. Men men, det gick bra ändå. Efter plugget drog jag till Vby för att casha in en check som legat orörd. Perfekt så här lagom innan lön! Så nu kan man unna sig lite extra även denna helg :)


Tänkte strax sätta igång med middagen. Gissa vad det blir för kalas smaskigt?! Nämligen oxfilé & hasselbackspotäter! Underskatta aldrig potäter!



Trevilg helg!


Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards