Queenza

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Sarah - 16 januari 2010 12:12

Höll på att löpa amok hemma igår kväll, har som alltid en tendens att göra allt i sista stund. Varför lär jag mig aldrig?? Inte nog med det, försov jag mig och var hårstrå ifrån att missa tentan!


Vet att mitt tillvägagångssätt inte håller, men vad hur gör man för att bryta dåliga vanor? Är rätt tacksam över att jag trots allt närvarat på 99% av de föreläsningar som tentan baserades på. Samt ögnat igenom kurslitteraturen, samt allas egna sammanfattningar från både böcker och kompendier. Alltid i sista stund, hur är det möjligt när jag alltid annars ska ha allt klappat och klart gärna 10 år i förväg.. Ja det är väl en gåta jag aldrig kommer få svar på..


Hade faktisk högre föntningar på tentan, nivån kändes väl låg. Jaja, jag är nöjd bara om jag får godkänt. Viktigaste är ju inte det man korvstoppar in, utan det man minns.



Nu väntar min skjuts.

Hem o vänta in mina gäster, för idag är det fika!

Har förövrigt bakat en riktigt delicious morotskaka!



Ses!

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards