Queenza

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Sarah - 23 januari 2010 11:06

Vaknade upp med värsta panghumöret, antar att solen har en del med det o göra. Sovit som en prinsessa!


Efter middagen igår drog vi iväg en snabbis till Kista Centrum, fick en fix idé om att jag behövde eye makeup remover, självklart var den jag var ute efter slut. Buhu! Vart istället en ny sovdress Hell O Kitty, nya undies, en ny borste. Haha rätt kul grej gällande borsten, det låter iåligt om den när man drar den genom håret, vill inte ens tänka på vad som fanns inuti den gamla, säkert en hel koloni med kvalster!


Sen vidare till Citygross och köpte lite vanlij cola. Vi svängde hem dumpade grejerna, tog med oss våra ögonstenar och for iväg till söders höjder.  Med ett litet stopp innan på MAX - Älskade mozzarella sticks! Plåtade lite nattbilder. Dock ledsnade jag för att det va för kallt, jag har lyckats sumpa mina vantar. Eller förlagt de? En aningen trött var jag när vi kom hem. Tog en varm dusch och sen va jag redo för sängen.


Ska strax äta lite frulle, sen bär det av till Essingen. R ska jobba lite, och jag tänkte umgås lite med folket där.



På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards