Queenza

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Sarah - 29 januari 2010 13:19

Blev bjudna på middag hos lille mor igår. Hade egentligen velat avboka det då jag under hela veckan har känt mig hängig, men man vill ogärna göra mami besviken. Hoppas bara inte hon blir smittad nu :/



Dessvärre hann vi inte stanna där så länge, var ju tvungen å bege oss mot Kista för att byta ut väskan. Pinsamt värre för expediten, 4:e väskan som hon la fram var intakt. Haha! Men en eloge för att hon va så pass serviceminded! Sen en snabbis in på H&M, killen fick sig en ny tisha, och jag en tröja. (Den som jag prövade här i veckan, me lajk)


Efter Kista brännde vi vidare till Willys och köpte en limpa och lite groggvirke. Tanken var att vi skulle ut, men när jag kom hem va mitt humör inte alls på party.. Så det blidde En sommar med Göran och glass.


Hade säkert kunnat sova bort hela dagen idag, om det inte vore för att kissblåsan höll på att sprängas. Vaknar upp och pimplar i mig 1 glas vatten, spetsat med enschinagard, nån timme efter harklar jag upp världshistoriens största slemmboll ever. Nasty! Trodde jag skulle spy!


Vägrar bli sjuk! Det funkar inte, så jag pausar knappen ikväll och kör hårt med spriten istället! Deesl ringde, vi skulle egentligen ha "lekt" idag, men han kastade fram ett annat mycket bättre förslag. Ska rådfråga killen först bara när han ringer. Om det nu blir utgång så måste ja tvätta!




SUCK!


Tidigare månad - Senare månad

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards