Queenza

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Selftime is..

Av Sarah - 25 januari 2010 14:06

Förmiddagens lektion gav mig inget mer än ågren inför forskningsprojektet.. Tills på torsdag ska vi har konstruerat våra grupper samt kommit på en idé vi vill fördjupa oss i, jag + 1 är inte det optimala för det som krävs, vi SKA vara 4!

 

Igår vart det middag hos "svärmor" alltid lika mysigt och åka dit ^^, det bjöds på pasta med god sås :)

 

På torsdag är det även dags för ännu ett seminaruim, hur många har vi hunnit med?! Bara inne på 2:a veckan, gosh! Oflyt för mig idag, föreläsning på förmiddagen 10-12, seminarium 15-17. Dvs kvalificerad engentid. En möjlighet för mig att "umgås" med mig själv. Jippie! Så det va bah till o ta pendeln och utforska Huddinge Centrum. Som förövrigt måste va Sveriges sämsta Centrum, t.o.m min forna borg erbjuder bättre utbud. Jag vart inte direkt hög av extas. H&M & Intersport typ.


Gick till stället jag och R var och lunchade på i somras, precis när min A kurs hade börjat. Helt såld på "Hälsotallrik" adderade även lite mozzarella! Haha..


Gled in på H&M hittade en schyst skjorta modell längre, men va inte på humör för shopping, orka bära påsar!! Får ta det när R är med, så kan han agera smakråd ;) 1½ timme klarade jag av. Vad gör folk som är ensamma egentligen?? Hur i F*N får de tiden att gå? Jag klarar fan inte det, helt omöjligt..


När jag kom tillbaks till plugget passade jag på att lämna tillbaka 2 böcker/låna om. Jävla flyt på mig, nästan så att jag undrar vem som har bankat vett i mig.. Skrivit ut mina papper inför seminaruimet.


Veckans horoskop på FB!

"Med den andra i en serie om tre sällsynta kvadraturer mellan stenbockens planet - saturnus - och den obevekliga pluto i slutet av veckan, kommer du sannolikt att påminnas om vilka insatser som står på spel i något maktspel som pågår i ditt yrkesliv just nu. Omstrukturering och radikala förändringar är tidens melodi, och din uppgift just nu är att bibehålla jämnmodet medan du tar hand om en del rätt tunga angelägenheter som påverkar såväl karriären som ditt privatliv. I grund och botten befinner du dig i en suverän position där du kan styra och ställa, det gäller bara att ha is i magen och invänta tillfället. Alla vill vara din vän i dessa tider."

 

Mowhahaha! Woop woop!

 

Nä nu ska jag ut i kylan, sen tänkte jag sätta mig och läsa den väldigt intressanta boken som handlar om "Att skriva uppsats med akribi"!

 

 

Tjingtjong!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 21 maj 2012 11:30

Den lyckliga sagan på denna portal har nu lidit mot sitt slut. Har vart trivsamt att blogga här - men nu måste hon vidare.   Till er som följer mig - fortsätt gärna med det här --> http://sarahlamberg.myshowroom.se/              ...

Av Sarah - 18 maj 2012 11:51

Kan nu presentera min nya hemsida - för er som vill kika in och kolla är adressen här. Det har tagit sin lilla tid, och än är inte allt fixat. Måste få i ordning texterna och så. Men det är en sten som lättat från min ryggsäck i alla fall. Kan nu skr...

Av Sarah - 16 maj 2012 16:18

  'To my insperation and my shining star'   En tanke som slog mig igår var att sannolikheten för att man ska träffa någon som man passar med minskar när man nöjer sig med det man har. Jag har fullt upp med mitt, träning, driva företag, ta ha...

Av Sarah - 15 maj 2012 09:45

Om 1 vecka är det dags igen. Är sjuuuukt taggad. Kan inte med ord beskriva ruset som forsar inom mig. Watch out for the bruises..   Ska snart bege mig till arbetsförnedringen och visa upp min affärsplan och budget - de har tydligen inte kunnat öp...

Av Sarah - 15 maj 2012 00:58

Har preppat mig med ett stort lass pasta på min tallrik. Letat inspiration på youtube - lite musik har ju hjälpt förrut. Let the legs burn! Går och lägger mig med tanken på The Bulgarian Split som nästan skulle kunna va nåt helt annat än va det är.. ...

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards