Queenza

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Sarah - 5 november 2010 10:28

Hade inte skadat att lämna Prinsen hemma igår. Fattar inte va som sker med människor så fort det ropas ut lite billigare priser. They go nuts!


Herre min gud va folk det var inne på Granti! Well, ja förstår de. En schyst butik med fräscha grejer kan få vilken fattiglapp som helst att gå lös! Men seriöst, är folk i Sverige så fattiga att man passar på att shoppa järnet bara för att det är lite billigare än vanligt?


Va mycket trevligt att träffa Rebecca, hon hittade en del åtråvärda saker där inne, men att stå i d e n långa kön gick sig inte! Ne. Så istället gled vi hem till henne och prata strunt. Älskar å prata strunt, vänner gör så.


Mindre skoj var att jag åkte fel när jag skulle hem. Så jävla surt. Lämnade henne vid 22.30 Va hemma efter 23.30 Katastrof! Väl hemma sjönk jag ihop i sängen med mina youghurtpuffar och bubbelvatten med ögonen hängandes över Paradis Hotel - så jävla kul! Sen hade jag självklart svårt att somna, kvart i fyra tror jag att jag lyckades hoppa på sömntåget. Det är inte ok! Vilket sen ledde till att jag for upp som ett skott innan alarmet väckte mig, ja de håller ju fortfarande på att slipa golven i trapphuset!


Nu borde jag ta och skynda mig ut med kroven och sen iväg till jobbcoachen.


Btw har gett mig dubstep genren en andra chans efter sist som var att snubbla på mållinjen, och krämade därför på denna skönhet medan jag gjorde mitt på toa! En del rättså sköna pumping beats.



Later!


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards