Queenza

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sarah - 16 november 2010 10:17

Hela gårdagen gick åt i att organisera, en stenbock som jag måste ha ordning och reda för ingre harmoni annars blir det lätt att saker faller bort i glömska.


Körde en manuell backupp på min externa disk, lät den tugga igenom hela 2 mappar! Vet inte om det är min dator som är seg eller om det är för att det ligger mååånga filer där? Men tog närmare 5 tim! Dock hann jag med annat nyttigt under tiden, förbjöd mig själv att sitta vid datorn medans den jobbade.


Passade på att rasta hunden, gå ner till biblan och kolla öppettider, gå hem med hunden, gå ner till biblan igen, kopierade papper, la brevet på lådan, sorterade bort alla fysiska papper så gott det gick. Nu är det banne mig ordning och reda! Skulle kunna svara på frågor om vart sakerna är mitt i natten! Sån jävla ordning är det! Känns skönt!


Innan jag fick för mig att kopiera över disken satt jag å pulade lite i photoshop - bjuder på en bild! Visst är hon bedårande vacker, sagolikt!



Har packat kapsäcken för att bege mig hem till mor, blir nog lite sen... Som vanligt! Men men..


Ses!


twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards