Queenza

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Sarah - 9 november 2010 19:15

Gōr ett försök att publicera ett inlägg. När man är smått kriminell som jag är - ja om man får tro allt media hittar på så, så vet man aldrig hur tillförlitlig ens uppkoppling är. Men va fan kom igen, erkänn att ni någon gång brukar norpa med er saker från jobbet?! Lika illa det med!

Skrev ju förrut att vi den senaste veckan har jagat ihjäl oss nästan efter en ipone 4. Helt jävla otroligt att den är slut överallt och ändå så pass ny?

Men ack den som ger sig. Killen ringden mig under lunchen i måndags och berättade att han av en slump hade hittat 2 inne på Media Markt! Yey! *Happy happy* Jag som knappt kunnat nyttja min nuvarande fån's alla funktioner, vet nog inte helt ärligt va den hade kunnat vara kapabel till, kanske i liknelse med iphone 3.

Dit bör väl tilläggas att jag länge vart kontantkortet troget, under alla år har det var en och samma operatör Tele2. Nöjd? Ja. Billigt? Ja. Så nu försöker jag skapa en god kontakt med min forna ärkefiende iTunes! Det är som en helt ny värld har öppnat sig, men men. Kul om inte annat!

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards