Queenza

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Sarah - 11 september 2010 19:16

Vi for ut till hundöarna denna lördag igen. Känns som det enda rätta just nu med vår lille grabb. Liten och liten - blir ju för fan 7 mån den 19:e! Gosh!


Vart inte så jättesent igår, Henrilajnen drog strax efter att vi hade käkat. Vi sällskapade ner mot tuben, köpte lite fredagsmys och otippat nog bjöd Tv4 på en schyst rulle (Pirates of the Caribbean - Black Pearl) för en gångs skull!


Efter att morgon bestyren var uträttade (läs killen tvättade och gjorde rent bokhylan + alla innehållande ting). Skönt att bokhylle görat skötte sig själv, hatar att agera Hitler här hemma. Tycker saker som är så enkla att genomför bör skötas per automatik, inte pga att nån kommer med piskan!


När vi väl kom fram till öarna.. Heter det så? Ön, en ö, men öarna? Låter lite knäppt enligt mig men jag brukar göra som jag en gång lärde mig av min skolfröken i 1:a klass. Hon var en rynkig tant och sa alltid på Svenska lektionerna Substantiv är namn på ting, så som cykel, boll och ring - Det man kan lägga en, ett eller flera framför. En ö, flera öar. Ok jag ger mig!


Prinsen var helt hejdlöst tokig där ute, även om han fram tills grindarna höll god profil. Men där inne törs jag inte berätta om. Fy så skamset! Han kuta runt i 190 blås. Lekte tafatt med de andra jyckarna. Fick nog de flesta andra där att höja på brynen. En riktig liten raket! Inte en enda gång lyssnade han på oss = fail på inkallning! Åh det fanns ju så mycket mer annat skoj än att vara sin matte och husse tilllagg. Sablans hund! Gosh! Det blir helt enkelt för mycket för vår lille grabb, han prioriterar att nosa tikar i skrevet. Mycket mer rogivande.. Haha! Nåt vi ändå är stolta över är att han inte försatt sig i knipa, utan höll leken på en bra nivå. Vi vet ju att han här hemma har en tendens att reta upp pansionererna med sitt ivriga temperament..

Av Sarah - 11 september 2010 19:00

INGA BILDER FÅR LÄMNA DENNA BLOGG!!
Alla bilder och allt material på denna blogg är upphovsrättsskyddat.

Bilderna är tagna med Nikon D90 samt Nikon NIKKOR AF 50 mm objektiv

(klicka på bilden välj "next" för att komma till nästa bild "X" för att stänga ner)



Här är en stubbe..

..alldeles innan


 


Herren på täppan klev upp..

..och kände sig heroisk


   


Tills han fick syn på..

..2 jrt doggisar och kände att han behövde försvara sin tron


    Prinsen segrade och tron kunde lämnas obevakad..

..istället passade jag på att ta lite höst pic's

  

Det är så otroligt vackert ute på Drottningholm!


       


Sen fanns det inte tid till att kika in i sökaren..

..utan hålla uppsikt på vår raket


   


   


 

twitter

RSS

Presentation


Livet efter döden. Hur hittar man tillbaka i vardagen efter något så fruktansvärt som att mista sin mamma?

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Bloggar jag läser

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards